piątek, 21 stycznia 2011

Dzień Babci i Dziadka


Dziś Dzień Babci, jutro - Dziadka. Kartki już dotarły do adresatów więc mogę pokazać co tam spłodziłam. Dodam tylko że wszystkie kolory i kompozycja kartek zostały zasugerowane przez moją Julcię:)



Jakoże, to mój pierwszy post w Nowym 2011 roku, chciałbym złożyć wam najserdeczniejsze życzenia. Życzę Wam moi drodzy odwagi słońca, które, mimo nędzy i ogromu zła tego świata, dzień po dniu wschodzi i obdarza nas blaskiem i swoim ciepłem... Niech uśmiech Wasz, jak słonko serce ogrzeje i dobrym ludziom da nadzieję... Życzę Wam wiary, że wszystko ma sens. Życzę Wam nadziei, która obudzi Wasze serca i z nowym zapałem pozwoli spojrzeć na to, co już gdzieś przygasło. Życzę Wam miłości tak ogromnej, że nie można jej zatrzymać dla siebie. A przede wszystkim, życzę Wam, aby każdy kolejny dzień był piękniejszy od poprzedniego.

A oto my w wersji świątecznej;)
***** 

7 komentarzy:

minimysz pisze...

Świetne karteczki :)
Czy ja dobrze widzę, że Twoja babcia ma na imię Galina?

lilavati pisze...

piękne kartki!

Hala pisze...

Minimysz: Nie babcia a mama:)

minimysz pisze...

Mam sentyment do tego imienia, bo tak miała na imię moja babcia, choć za komuny musiała byś Haliną...

Mrouh pisze...

Piękne kartki, zwłaszcza ta dla babci Ewy mi się podoba:-)

Ludkasz pisze...

Dziękuję za wizytę i miły komentarz:)
Śliczne kartki robisz:) Zapraszam częściej:)

Peninia pisze...

Prześliczne karteczki:)Pozdrawiam:)