niedziela, 12 grudnia 2010

Kilka (naście) dni temu dostałam wyróżnienie od Variatki. Dziękuję Ci kochana baaaaardzo sedecznie:) Teraz mam za zadanie wyróżnienie dziewczyn. Ale jak mam to zrobić?? Jak wybrać tych 12 blogów spośród tylu pięknych stron?? Zadanie bardzo trudne. Niestety muszę to uczynić. Moje typy:

Zasady:


1. zapisz zdjęcie, które jest powyżej i zapisz je na własnym blogu.

2. przyznaj nagrodę 12 innym blogowiczom.

3. zalinkuj blogi, którym przyznałaś/eś nagrodę.

4. zostaw komentarz ze stosowną informacją o nagrodzie na odpowiednich blogach.

5. podziel się linkiem do bloga osoby, która przyznała Ci tę nagrodę.

8 komentarzy:

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Oj dziękuję ślicznie za wyróżnienie !!!!!!

Peninia pisze...

Dziękuję pięknie za wyróżnienie!

Luna77 pisze...

Dziękuję bardzo serdecznie za wyróżnienie, jest mi niezmiernie miło .

Dorota pisze...

Pięknie dziękuję za wyróżnienie! Bardzo mi miło :)
Pozdrawiam!

pyt.ka pisze...

Dzięki wielkie! Super niespodzianka! :) To moje pierwsze wyróżnienie, jest mi baaaardzo miło. Jak tylko znajdę chwilę czasu, postaram się przekazać dalej. :)
Pozdrawiam!

Agato.Art pisze...

dziękuję za wyróżnienie:)

Katarina pisze...

Bardzo dziękuję za wyróżnienie!!!
Jest mi niezwykle miło :)

mamami pisze...

Bardzo dziekuję za wyróżnienie i zapraszam do odwiedzania mojego bloga :)