wtorek, 18 maja 2010

Dziś znowu zakupowo, a co mi tam:) Ostatnio wędrując po sklepach natrafiłam na takie naklejki 3d ścienne. Kosztowały mnie cały funcik. Są przesliczne, troche błyszczące. Super.



Na moim ulubionym straganie z przydasiami i innymi BOSKIMI rzeczami kupiłam takie oto coś:







*****



I na koniec kupiłam papier do kartek w lolorze białym i czarnym.




Ale to wszystko nazywa się nic w porównaniu z tym co dostałam na urodzinki od mojego najukochańszego mężusia.





Aparat jest rewelacyjny. Robi super foteczki.Idealnie leży w dłoni... Jestem nim oczarowana i nareszcie moge szaleć.


Pozdrawiam Was gorąco i dziękuję za odwiedzanie mnie.
Buziole.


4 komentarze:

Katarzyna / Kathryn pisze...

Wszystko wspaniale! Aparat rewelacja i oby sluzyl dlugo i dobrze. Moj Nikon zepsul sie w najmniej odpowiednim momencie, ale to byl inny typ......na drugi musze dlugo jeszcze poczekac. Zycze cudownych ujec!

Luna77 pisze...

Gratuluję zakupów i oczywiście sprzętu :)

Peninia pisze...

Dziękuję Kochana za komentarze na moim blogu i ciepłe myśli,których tak potrzebowałam w tych trudnych dniach* To takie pociesznie dla duszy*
Pozdrawiam*

Peninia pisze...

A zakupów gratuluję:)