sobota, 27 marca 2010

Moje nowe nabytki

Nareszcie weekend:). Wczoraj wybrałyśmy się z Julką na zakupi przedwyjazdowe:) Kupiłam pare rzeczy na wyjazd i kilka scrapowych. Najbardziej jestem zadowolona z kwiatków. Komplet za funcika:) Jak zwykle nie mogłam zdecydować się na jeden kolor więc kupiłam 3 - wszystkie kolorki.


.


U nas pogoda jest cudna. Pewnie zaraz zapeszę i spadnie deszcz, ale co tam:) W niedziele poszliśmy do parku i bawilismy się w chowanego. Mój mąż znalazł mega super kryjówkę... ledwo go znalazłam...hahahah
No to na tyle. Zaraz lecę na solarium, a potem sprzątanie, gotowanie, pranie, prasowanie czyli to wszystko co kobiecie do szcześcia potrzebne....hahahah
Buziaczki:)

5 komentarzy:

Luna77 pisze...

Śliczne kwiatki kupiłaś :), a te kartki w postach poniżej urocze :)

Peninia pisze...

Śliczne karteczki...urocze zakupy:))
A kryjówka bardzo pomysłowa;D
Pozdrawiam:)

Kimmie pisze...

Thank you for being my follower.
I hope you can read and write a little bit of English because I can't read you're language.

XXX Kim

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Ze śmiechu monitor oplułam. Faktycznie super kryjówkę mąż znalazł.
Pozdrawiam cieplutko

Aaaaa kwiatki booooskie. Ja też takie chcę !!!!!!!!!

Iwona pisze...

ło kwiatki cudne:)Ja też bym poprosiła o takie:)Pozdrawiam i również dziękuję za odwiedzinki:)