piątek, 3 lipca 2009

Alvin Wiewiórek:)

........
.......
.......


6 komentarzy:

Samborka pisze...

jaka słodka!! i że sie nie bała podejść :D

Hala pisze...

Te wiewiórki się nie boją. Kochają jak się je karmi:)

aulik pisze...

śliczne zdjęcia :)

W piątek dotarł do mnie album Anek73 cały i zdrowy, tylko z jakimiś dziwnymi datami i trzema stemplami pocztowymi na odwrocie...podejrzewam, że musiał troche krążyć...

Ale w końcu jest! a dziś przesłałam go dalej, do Rachel, właśnie wróciłam z poczty :)
Czekam niecierpliwie na wędrowniczka Penini.

Pozdrawiam słonecznie :)

Hala pisze...

ufffff:))

aulik pisze...

a dziś znalazłam w skrzynce wędrasia Penini!
super, bo planuję w weekend trochę podłubać :)

pozdrawiam ciepło :)

slodqa pisze...

właśnie skończyłam wpis do Twojego albumu:) jutro posyłam go dalej :)