niedziela, 21 grudnia 2008

Wyróżnienie

Dziś rano przyszedł do mnie Święty Mikołaj. Parę dni wcześniej, ale z jakim prezentem:)... dziękuję ci Madziozo-Mikołaju







Zasady:

1. Umieszczamy logo na swoim blogu.
2. Podajemy namiar na bloga osoby, od której otrzymaliśmy nagrodę.
3. Nominujemy co najmniej 7 innych blogów.
4. Podajemy linki do tych blogów.
5. Informujemy nominowane osoby poprzez wpis na ich blogu.

Ode mnie wyróżnienie otrzymują:
Agnieszka
UHK
PatiS
Oliwiaen
Ula1409
Pejtoon
Damurek

3 komentarze:

Pejtoon pisze...

łooo matko :D jestem w szoku :D dziękuję :D :*

damurek pisze...

Dziękuję!!! Jest mi niezmiernie miło.

Dopisałam namiary na Ciebie (Twój blog) w poście z takową nominacją.

Życzę Tobie i Twoim bliskim spokojnych Świąt Bożego Narodzenia pełnych pełnych ciepła, radości i miłości.

Oliwiaen pisze...

Dziękuję ogromnie bardzo :-DDD
Już trzy osoby uznały, że jestem kreatywna - miłe to bardzo :-))